Slow teaching, az érzelmi alapú oktatás

Slow reading, slow parenting, slow teaching. Miközben egyre pörgősebb napokat élünk, másfelől, a lassú, odafigyelő, minőségi időn alapuló gyereknevelést vagy olvasást hangsúlyozzák.

Miért ne jelenhetne meg ez a szemlélet az oktatásban is? Különösképpen akkor, amikor a rendhagyó igék magolása és a kovalens kötés megértése közben kevés szó esik a diákok érzelmi világáról. Látszólag úgy tűnhet, hogy a Z- és az Alfa-generáció nem igényli a lelkizést, de már néhány alkalom elég ahhoz, hogy ezt a téves feltevést megdöntsük.

Olyan ötleteket és módszereket mutatunk be az előadásban, amelyekkel jól fejleszthető a tanulók érzelmi intelligenciája, megtalálhatják kreatív énjüket és igény esetén akár ventillálhatnak is.

Powered by Khore by Showthemes
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial