Minden, amit mindig is tudni akartál a nemzetközi piacralépésről – de nem merted megkérdezni

A jó vállalkozó legalapvetőbb tulajdonsága, hogy gyors, mert a világ is az, és egy online világban a gyorsaság nem lehet választás kérdése. Bár legtöbben azt hiszik, hogy a finanszírozás hiánya jelenti az igazi korlátot, a legtöbb vállalkozónak nem pénzre van szüksége, sokkal inkább piacismeretre. Arra, hogy meg tudják fogalmazni, ki az a vevő, aki pénzt fog adni a termékeikért és szolgáltatásaikért.

Egy jó vállalkozónak nem ötlete, hanem lehetőség felismerési és lényeglátási képessége van. Tippekbe senki nem fog befektetni, viszont ha ezeket a feltételezéseket a piac mély megismerése által tényekre tudja cserélni a vállalkozó, akkor a saját piacának olyan szakértőjévé válik, amely lehetővé teszi a lehetőségek felismerését.

Amiről szó lesz az előadáson:
– minden, amivel fel tudod vértezni magadat a nemzetközi piacralépés előtt (helyzetfelmérés, nemzetközi felfedezhetőség management, nemzetközi piacralépési módszerek)
– minden, amivel egyszerűbbé és megvalósíthatóbbá tudod tenni a nemzetközi piacon való megjelenésedet
– hatékony networking stratégiák

Powered by Khore by Showthemes
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial